Blogger Tegar..

8:12 PM Faz.M 0 Comments

Assalamualaikum...
Dua hari yang penuh keletihan. Mau taknye. Tak pernah2 jadi driver setia tiba2 kena jadi memang padan la dgn muka aku kan? Yela, sebelum ni suke bebenor mengelak. Al-maklum la, tukang bawak kereta di rumah memang ramai. Heheh. Tapi, baik aku drive dari biar papa bawak dgn cara pemanduan yg tak selamat tu. Kecut perut nanti walaupun muka biasa jek(padahal dah tekan2 brek kat sblh..haha). 

So, mari mulakan topik utk post aku kali ni. Sebenarnya, niat aku utk mula menjadi blogger adalah kerana aku suka menulis. SANGAT SUKA! dan kerana itulah blog ini bernama I LOVE WRITING :)

Mula2 dulu macam tak kisah sangat la berapa ramai follower yg aku ada sbb aku just buat blog utk bagi pendapat, share some interesting experience and kongsi karya aku kepada umum. Setiap orang punya style sendiri utk menulis. Ada orang lebih suka yg ringkas. Setakat tulis tak sampai 20 perkataan dah boleh menjadi satu post. But, aku mmg lain la kot sbb aku suka tulis panjang2 dan mungkin membawa rasa bosan kepada ANDA yang menjadi pembaca {sorry for that guys.. ;)}

Tanpa aku sedari sebenarnya dah terlalu ramai yang mempunyai personal blog. RAMAI GILA! Then, disebabkan itu juga aku join Geng Blogger untuk dapat lebih ramai follower. Itu pun kalau ada yg sudi la ye? hehe..sudi ke? Nama2 seperti Hanis Zalikha, Elia Jejari Runcing, Maria Elena dan yang baru aku dapat tau is Ben Ashari. Maaf la kalau terlambat. Tapi, seriously nama Ben mmg aku selalu dengar. Just belum mengkaji dgn lebih dalam. Kalau boleh aku pun nak jadi seperti dorang. Blogger tegar yang punya ramai follower. Baru la ade feel nak menulis macam tu. Heheh.

Di sini aku nak ucap terima kasih kepada new follower blog aku ni. Yela, sebelum ni follower aku semuanya dari kalangan org yg aku kenal. So, bila ada follower di kalangan yang aku tak kenal aku sangat berbesar hati. :D Speacial thanks to Miss SueAdyndazaa dan juga Miwqa sbb menyudikan diri menjadi follower aku. Thanks a lot!!

p/s: Really hope that in fututre aku punya ramai pembaca tegar dari ruangan ini :)

0 orang bagi komen: