i'm back!

1:20 PM Faz.M 0 Comments

Agak susah bila menulis blog dah tak menjadi rutin seharian. Bukan sebab aku sibuk bekerja. Tapi, sebab takde punca internet. Hehe.. kalau muka aku ni nak lekat kat cc tu mmg pelik bin ajaib le sebab aku mmg tak suka ke sana semata2 nak online facebook or do something personal kat sana. Time study dulu pun pegi cc juz utk print all my work. So, mesti korang agak pelik sebab aku update blog aku berderet dengan kisah ANTARA KAU DAN AKU. Ok..jgn pelik sebab ANTARA KAU DAN AKU hanya sebuah idea nukilan otak dan hati aku utk tatapan pembaca walaupun tak berapa nak sure ada org baca ke tak cerita tu..hehe..tak kisah la yang penting blog ni blog aku n aku boleh tulis apa saje yang aku suka asalkan masih bersesuaian. So, mesti ramai tertanya ANTARA KAU DAN AKU is about what? Aku wujudkan persoalan ni sebab adik aku ada Tanya cerita ni pasal ape. So, aku sendiri tak punya jawapan yang tepat utk itu until aku dalami sendiri what is the reason for my writing ni. Actually, this story is based on my own experienced. Bukan semua tapi ada la sikit2 dan selebihnya adalah rekaan semata2. Kisah pekerjaan pertama Zarul merupakan pengalaman yang aku dapati dari seorang teman (we no longer friends now because a lot mistake) dan latar tempat utk tempat study Athirah dan Ruzana merupakan tempat di mana aku pernah menuntut ilmu. Sebab apa aku menulis kisah kawan aku sbg Zarul ini di dalam cerita aku kerana it’s actually happen in the real life. Siapa pun takkan sangka tentang hal ni dan latar tempat belajar tu dipilih kerana aku tengok sangat jarang novel2 yang aku baca berlatarkan Politeknik. So, aku nak sesiapa di luar sana membuka mata yang Politeknik ini ada bagusnya. Banyak lagi yang akan korang tau about polikteknik if korang keep going supporting me by read this story. Hope that korang semua dapat luangkan sedikit masa utk ikuti kisah ANTARA KAU DAN AKU. Aku tak boleh nak jamin yang karya aku ni lain daripada yang lain but I’ll try my best utk buat endingnya lain dari yang lain. Just follow the story k.. J

0 orang bagi komen: