All that I can say...

8:29 PM Faz.M 0 Comments

Assalamualaikum...
TERIMA KASIH....
Itu saja ungkapan yang boleh aku ucap buat follower baru aku untuk semalam dan hari ni sebab dah tunaikan hajat aku untuk ada 20 orang follower.

Haha...

Gila poyo la aku ni! Tapi, aku memang happy la sebab ramai yang datang menjengah. Sorry sangat sebab tak dapat nak jengah balik. I mean, on the spot. Later, aku pun bakal serbu balik blog2 yang dah singgah ke mari ok. :D

Maklum la, aku baru bekerja. So, masa tu asyik fikir penat, letih, ngantuk dan tidur saja. Sekarang dah tak sama macam dulu. Itu hakikat...

Seriously, tak tau kenapa hari ni terasa terlampau penat dan ngantuk. Padahal, time kursus duduk aje bukan ada buat apa pun kan? Tak dapat nak bayangkan la lepas dah pergi outlet nanti macam mana gayanya. But, if kita ikhlas nak cari rezeki yang halal kenalah buat jugak.

Lakukan sebarang kerja kerana Allah. Itu yang aku selalu sematkan dalam hati. Hari ni asyik fikir nak cari kerja lain padahal baru berapa hari keje. Haha. Apa punya Ayin! :p

Tapi, bila seisi petang big boss dah amek tempat teruskan kursus baru ada semangat nak teruskan balik. Asyik berfikir jela kepala otak aku time tu. Aduyai...

Ok la. Nak tamatkan seisi untuk hari ni. THANKS AGAIN kepada semua PENJENGAH dan most importantly is my new FOLLOWER!

Serius! Aku sangat menghargai kamu yang telah klik button follower tu. Big smile to you all. :D

p/s: Bila aku terlebih happy automatik font tukar kaler BIRU. Haha


0 orang bagi komen: