Allah Maha Mendengar....

3:17 PM Faz.M 0 Comments

                                       

Assalamualaikum...
Ingat lagi semalam hati aku gundah gulana tanpa sebab. Pagi ni dapat satu SMS suruh aku check e-mail sebab ada upcoming interview to attend. Dengan pantas IBM aku buka. Angting Holding Sdn Bhd offer aku Management Trainee position for the interview. Alhamdulillah, rasa syukur yang teramat sangat di atas kurniaan Ilhai terhadap diri ini. Tersangat bersyukur walaupun belum pasti aku dapat atau tak position tu. Yang penting kena la cuba. Apa yang buat aku teruja kerana sudah lama sangat aku menganggur and tak di offer mana2 tempat untuk bekerja. So, this is my chance to get the job walaupun tempatnya di Yong Peng. Mak kata jauh. Untuk sedapkan hati mak aku cakap la belum tentu dapat walhal aku sangat teruja dengan tawaran ni.

Sebabnya adalah kerana company ni merupakan salah satu apparel company. Jadi, tersangatlah rugi kalau aku tak mencuba sedangkan ia sangat relate dengan apa yang aku belajar. Maybe, aku di shortlisted kan atas sebab aku lulusan bidang fesyen. Aku takut juga sebab for sure la interview nanti will be in English. So, kena la prepare betul2. Aku harap Allah permudahkan lagi setiap langkah aku ke sana. Insyaallah...
Kawan2 yang menjengah juga tolong sama2 doakan saya ya? :)

p/s: Sungguh, terasa sangat bersyukur, hiba bercampur gembira dan sedar bahawa Allah yang maha berkuasa menjadi pendengar setia. THANK YOU ALLAH... :)

0 orang bagi komen: