Couldn't make it :(

7:24 AM Faz.M 0 Comments

Assalamualaikum...
Aih, apesal tajuk entri cam tak boleh blah je ni?haha..propa saja lebih. Ingat tak semalam beria benar aku join abang Ben kita untuk promote blog aku yang tak berapa nak gempak ni?

Ingat kot....

So, aku tak berapa nak berjaya jugak la. Tapi, baik gak la BA ni pergi list sampai 100 lebih URL blog2 yang dah join. Congrates la untuk korang!!!

Tak kisah la kan. Yang penting semalam dah dapat tambah lagi 2 follower. Memadai la daripada takde ye dak? Maybe, blog aku sendiri kurang daya tarikan ataupun kandungannya tak fun cam orang lain punya.

BUT!

Don't give up la of coz. Aku pun baru berapa bulan je join dunia blogger ni. Ada tu dah bertahun. Tu yang dah beribu follower dorang. Besides, dah terlampau banyak personal blog sekarang ni. Kalau aku pun tak larat nak follow semua. Sudahnya follower aku gak yang tak naik2. Heheh.

Sekarang nak siap pergi keje da. Nanti petang balik keje try curi masa untuk tulis di sini ye... :)

p/s: Owh, thanks kepada dua orang pengikut baru aku. Nak sebut nama apesal la tak keluar pulak gambo2 follower ni. Next entry, aku dedicate khas untuk korang k. :D

0 orang bagi komen: