Hari kemalasan...

11:24 AM Faz.M 0 Comments

Assalamualaikum...
Wah, malas gila nak bangun pagi ni. Tapi, kena gak bangun sebab nak tambah slide presentation. Bosan siot!! Kenapa la kena buat semua ni. Bikin tensi dan orang lain pulak kena tempiasnya. Kesian mereka. :(

Kaki dah sakit2 akibat banyak berjalan semalam. Aih, aku memang begitu walaupun bertubuh kurus. Teruk kan?Haha. Muda2 dah sakit kaki camni. Esok dah tua tak tau la macam mana. 

Semalam masa seisi terjahan ke Kluang sangat ketara perbezaan antara Guardian dan Green Point. 

Compare lagi?

Entah, tak tau kenapa asyik nak compare. Hehe. Aku faham la outlet ni baru lagi. So, banyak benda yang takde. Mostly, kerja banyak settle by fax. Tak bestnye. Tapi, mesin faks ada dekat outlet satu lagi. That means, kena pergi ke sana untuk buat order. Sigh..Kurang canggih dari Guardian.

Compare lagi...

Aku sendiri tak pasti kenapa position MT ni tiba2 wujud kat Green Point sebab sebelum ni dorang cuma pakai supervisor. Kebarangkalian gaji aku turun dari yang terletak dalam agreement juga tinggi sebab dia akan ikut tempat yang dia hantar kita.

If, aku dah di hantar ke outlet nanti aku sendiri tak pasti patut ke position ni ada dekat situ kalau mostly kerja2 supervisor dah tau buat. Apa guna position MT tu sendiri. Still tak faham motif der...

Walaupun hati berat menyatakan bahawa aku tak berapa nak suka join this company. But, kena teruskan juga demi menampung kehidupan peribadi. Just wait and see jela ape jadi di kemudian hari ye. Planning sekarang nak kerja sampai ujung tahun dan tengok peluang kerja baru for the next year. Cari pengalaman tu sangat penting sekarang baru orang boleh percaya pada kita.

0 orang bagi komen: