Very long day...

11:53 PM Faz.M 0 Comments

Assalamualaikum...
Slide for presentation esok dah settle. Simple2 je. Aku tak tau la ape aku nak stori kat depan esok. Pandai2 sendiri jela. Bukan tak pernah buat kan? Heheh. Tadi petang dalam kul 3.30 gerak pergi Pagoh kemudian pergi hantar adikku balik. Pukul 9.30 malam baru sampai. Jauh tak jauh la perjalanan aku tu kan.

Letih. Itu jela perkataannya. Masalahnya memang AKU. Sebab dah 5 bulan duduk rumah. Bila start keje mula la badan dan emosi nak bermanja2. Tak habis2 dengan perang perasaan. Aih, jiwa kacau betul kau ni Ayin! :p

Aku manusia biasa. Ada masa happy, ada masa marah. Tapi, aku jarang marah. Bila dah marah entah apa2 yang aku fikir. Nasib baik la mood cepat reda. Yes, aku memang selalu cuba untuk tafsir perasaan sendiri dan perbaiki  keadaan. Insyaallah. Aku cuba. Maaf pada yang terasa.

Eh, apesal masuk mood emosi bukan2 ni?

Takde ape la..haha..Hari ni Abang Ben Kita buat segmen serbu blog lagi. Bawah 500 follower. Tapi, tak sempat nak join la. Sibuk. Tapi, dah cukup la dia promote blog aku ni ha. At least, ada gak orang tau pasal blog tak semenggah aku ni ha... :p

Orite, nak tidur dah. Esok keje da..nite all...
Much2 love to all my follower... :D
(bajet artis kau nyot..haha)

0 orang bagi komen: