BEN ASHAARI : 5 BLOG PILIHAN HATI

2:56 PM Faz.M 18 Comments

Santai Bersama BEN ASHAARI

Assalamualaikum...
Tak sudah2 join segmen BA..heheh...nak join sekali tak? Klik Sini

5 Blog yang aku paling suka terjah adalah:
Abang Ben rajin update. So, setiap kali bukak blog mesti baca entri dia dulu...

Walaupun, Cik Hanis jarang update sekarang. Tapi, suke gila gaya sempoi dia bila menulis.

Siapa tak kenal pemegang watak Daim dalam Juvana ni sekarang. Cuba bukak blog dia dan dalami setiap baris yang dia tulis. Memang mendalam der...

Sangat suka tengok doodle yang dia buat. Comel!!!kalau la aku terer cam dia gak kan syok. Penulisan dia pun sempoi gak.

Ha..aku baru saja menjadi pengikut dia minggu lepas. Ciri2 seorang blogger memang ada pada Nameera sebab tu hasil tulisan dia sangat mantap dan pendapat yang dia bagi memang berguna untuk blogger lain.

So, ini adalah 5 blog yang menjadi pilihan hati aku. Korang yang lain pulak macam mana ye??? :)

18 orang bagi komen:

Hye ! join jugakk! jumpa awak kat BA & belog MTT ;))

Datang berkunjung dari segmen abg ben... ^^

Nice blog :)

wuwu, saye takdo:(

hye!!thanks korg...nnt sy jengah ke blog korg jge ye...

nazirul: heheh...jgn kcik ati yer..next time bubuh blog awk plak..hehe

Miss Ran said...

erm kene terjah ni

ai miss ran..tq ye dtg terjah..hehe

hye..dari blog BA

solomolo said...

singgah sebab nak tahu 5 blog yang menjadi pilihan hati...

fyna said...

fyna singgah dari belog abg ben...



jom singgah n follow belog fyna.
http://inibelogfyna.blogspot.com/
:)

thanks sume sbb singgah ye... :)

salam perkenalan... (^^,)
singgah sini pulak...
jenguk blog pilihan kat sini... hee~

hai Izzat...thanks ye singgah... :)

emmajean said...

hi melawat sini balik...

rajin2lah dtg blog sy k?? follow my blog skali... tq

http://emmaeema.blogspot.com/

bestnya blog nameera tu.. :)

singgah sini ..=)

nk tgk blog pilihan awak ..=)

fahmi: Tau xpe..mmg best pon...gaya ckp dia mmg slumber. Tp, btol la ape dia ckp tu...

Zue Zoey said...

Singgah utk tgk 5 blog pilihan hati kamu ^^

Ninie Dora said...

ninie singgah sini..

entry trbaru ninie

http://kisahniniedora.blogspot.com/2011/06/jom-main-masak-masak.html

meh lee singgah :)