Bercakap Tentang Fahmi

11:57 AM Faz.M 2 Comments


Assalamualaikum...
Aku tahu tentang blog Fahmi sebab dia follow aku kot. Tak berapa nak ingat la pulak. Then, join la segmen yang dia buat. Follower budak ni boleh tahan ramai gak.

Aku suka blog Fahmi sebab dia bagi tahu kita banyak info. Dalam sibuk2 sebagai science student, ada saja entri berguna dia untuk kita baca. So, apesal yang aku nak bercakap tentang Budak Fahmi ni sangat2 ek?

Aku rasa dia ni bagus dalam appreciate dunia blogging. Kebanyakkan blog yang aku bukak mesti dia ada follow. Tak kisah la blog tu tak punya ramai follower pun. Tapi, dia tetap follow.

Kalau aku sendiri pun susah nak ikut jejak langkah dia ni. Aku takut tak terbaca blog yang aku dah follow.
. Fahmi juga tersenarai dalam blog list Abang Ben. Wah2, beruntung betul dak Fahmi ni. Hehe. Dah la budak sains, good looking pulak tu..heheh..


Sekadar pujian aje ye dik...takde ape2 niat lain pun. Muka memang ada market la..muda remaja la katakan..huhu. Ok la, bukan semua orang dapat menarik ramai follower dan aku lihat Fahmi berjaya sebab dia ada misi dalam tulis blog. Bukan setakat nak glemer saja. Hope, dia akan jadi blogger yang sukses like Abang Ben Kita ... :)

p/s: entri ni bukan bertujuan untuk mengipas atau kejar traffic. Sekadar berkongsi pendapat sahaja. TQ

2 orang bagi komen:

salam...thanks sis...fahmi betul2 terharu... (-_-)>

latest entri -->
http://fahmiberdiridisini.blogspot.com/2011/06/aku-terharu-tersipu-malu.html

Faz.M said...

ehehe..ala..asyik ckp psl org da glemer pun bosan gak kan? Fahmi bgs, so xslh klu akak promote sket..hehe