Bunyi Gitar

12:14 PM Faz.M 2 Comments


Assalamualaikum...
Pagi ni bukak2 GOOGLE jer terus dilanda keterujaan tak bertepi. Haha. Ayat.. :p
Hari ni Google sebuk nak menyambut besday Gitar Les Paul yang ke 96 tahun. Uish, dah lame benor ghopenye kau ada kat dunia ye? hehe.


Apa yang buat aku teruja sangat sebab perkataan Google tu boleh mengeluarkan bunyi gitar. Heheh. Syok tu! Jim Alip kun (jakun) la aku kejap. Siap rekod video ni. Heheh. Nak dengar? Ini dia...

video

Harap maklum la yang aku bukan pandai main gitar. Jadinye, bunyiknye tu di hentam keromo aje la ye. Korang nak cuba? Pegi jela kat homepage Encik Google tu k.. :)


2 orang bagi komen:

saya pun jakun jg!!! hahahahhaaaa!!!!

Ahaha..gila tak jakun!!hehe..fieza tiru akak la..heheh