Kembali seperti dulu..

6:04 PM Faz.M 0 Comments

Assalamualaikum...
Kawan-kawan, jangan pelik kalau tengok layout blog aku dah berubah. Isi kandungan masih sama cuma perhiasannya kelihatan berbeza. Ok hari ni kena admit yang everything looks very awkward because since last week aku dah bekerja. Tup2, today aku kembali melepak di rumah. Kembali di dalam dilema sebagai penanam anggur yang tegar. :p

Alahai...walaupun aku takde buat pape dekat rumah hari ni, dah petang haru baru dapat update blog. Sebab? Idea belum datang da..heheh..



Aku dapat perkhabaran budak2 yang lain kata nak resign jugak. Just seorang saja yang mampu bertahan. The whole story aku pun tak tau lagi sama ada dorang betul2 resign or sekadar niat untuk resign. Macam mana yang aku hadapi semalam, macam tu jugak lah yang dorang akan face off hari ni. 

Bukan mudah untuk menepis pujukan dari mereka. Aku ni sampai ditawarkan gaji yang lebih tinggi. Tapi, aku tetap menolak dan walaupun dorang kata aku yang paling bagus, tak mustahil jugak ayat ni jadi mainan dorang untuk kawan2 aku yang lain. So, kalau kita nekad kita kena kuat untuk tepis semua tu sebelum hal2 lain terjadi di kemudian hari.



Seriously, i'm afraid of getting regret. Tapi, aku keep remind diri aku if ini yang aku pilih. Then, i shouldn't regret. Pastinya, ia ada hikmah tersendiri. So, tawakal dan terus berdoa. Insyaallah. Aku cuma mengharap yang terbaik buat diri aku dan keluarga. 

So, stop sini dulu. Hujan lebat gila sampai internet on off je ni. Harap2 esok ada idea untuk menulis selain dari perihal diri yang tak berkesudahan... :)

0 orang bagi komen: