Mari Sertai Blog Pilihan Malaysia

8:47 PM Faz.M 3 Comments

Blog Pilihan Malaysia

Nak join sekali tak?Klik Sini
Aku join untuk tambah kenalan dan tahu lebih banyak lagi tentang blog orang lain. Sambil-sambil tu boleh ambil sedikit input untuk entri akan datang.

Apa yang korang perlu tahu tentang blog aku adalah:

1) Entri pertama bertarikh 4/11/2010. Ini adalah hari pertama aku mula menulis secara aktif di blog sendiri.

2) Maksudnya dah 7 bulan blog ni wujud di ruang maya.

3) Aku kongsikan banyak perkara. Tentang aku, apa yang aku lihat, baca dan apa yang aku dengar di sekeliling aku akan aku coretkan di sini.

4) Istimewanya blog aku kerana aku menjadi diri sendiri baik dari gaya penulisan dan apa yang aku tulis. :)

5) Kebanyakkan entri merupakan pendapat aku sebagai hamba Allah yang serba kekurangan. Ia nya boleh dijadikan peringatan buat anda semua juga. :)

Anda yang tersenarai di bawah telah di tag kalau berminat untuk join sekali ok..
a) Anyss Syuhada
b) Cik Bunny


3 orang bagi komen:

thanks sebab tag sis..:)

thanks tagging me.
good luck k :)

Faz.M said...

thanks to u gak anyss n cik bunny... :)