Terima Kasih untuk Adik aku..

8:37 PM Faz.M 3 Comments



Assalamualaikum...
Mood dah kembali normal. Perempuan memang macam tu. Lagi-lagi aku. Aku manusia yang banyak sangat berfikir. Family aku dah faham sangat dah aku ni macam mana.

Orite,back to the main topic. Petang tadi membuat sedikit usaha dengan pergi ke sebuah kilang untuk mintak kerja as a clerk. Aku cuba juga cari kerja yang berdekatan dengan rumah supaya mak ayah tak berapa risau kununnya. Heheh.

Pagi tu call, dia kata 'Sila datang untuk isi borang.' Dengan tanpa rasa bersalah berlenggang tanpa membawa sebarang fail sebab tetibe jadi terlebih nerd fikir orang tu nak suruh isi borang semata-mata. So, takde preparation untuk interview. LANGSUNG. Konsep main redah ni dah banyak kali gak aku pakai. Mungkin sebab aku dah takde rasa nervous pun bila di interview. *Sifat yang sungguh pelik. :p

Jadinya, peluang untuk aku bekerja di situ hampir tiada. Sekarang hanya terletak pada rezeki. Tawakal perkataan yang paling tepat. Bukan nak cerita pasal tu la...

Aih, melalut lagi. Sepanjang interview yang aku pergi di kala mencari kerja yang tak sudah-sudah. Adik aku merupakan peneman yang setia. Dia merupakan seorang pencari jalan yang TERER. Sungguh aku tak tipu. Aku ni bab-bab cari jalan memang gelabah tak bertempat. So, kehadiran adik aku sebagai pemandu kereta plus pencari jalan memang SANGAT-SANGAT aku hargai. THANK YOU DEAR!!!!

Walaupun la kadang-kadang dia kena bangun awal pagi untuk teman aku. Tapi, dia tak kisah pun. Tetap gak teman aku dan terpaksa menunggu lama di dalam kereta. JASAMU DI KENANG LA DIK... :)

Disebabkan segala jasa baik adik aku ni la, makanya entri ni khas untuk adik aku yang cantik manis lagi cute dan nakal Meya Emyliya (klik nama tu untuk tahu tentang Meya :)

Love her so much!!! :)

3 orang bagi komen:

meyaemyliya said...

tak ckp pasal sakit perut nak mati .... kuikuikuikui . love you more sis :D
mmuuahhh !

Ehehee... mmg sungguh berBEDA.. hohohohoooo~ comeii itu adiknya.. btw, akak xjadi kerja as teacher kat kindergarten tu???

Faz.M said...

meya: nak ckp takut meya malu..ahaha

fieza: pergi jgk tp still ada a few interview yg nk kne pegi..wat sementara ni keje je situ dulu fieza...