Bukan rezeki Malaysia

10:52 PM Faz.M 2 Comments

Assalamualaikum...
Buat pertama kalinya aku menonton bola sampai masa penamat. aku beria nak tengok sebab nak support team M'sia. Aku memang takde la pandai sangat nak menilai. Tapi, pada aku M'sia dah try the best untuk make sure kemenangan berpihak pada kita semua. Aku rasa best player game ni mesti la Si Apek tu ha. Banyak kali gak la dia make sure yang bola tu tak masuk gawang M'sia. It's not easy nak main atas nama M'sia dan bermain di hadapan 85 000 orang. Cuba kalau kita yang duduk dekat tengah padang sorang2 dan di perhati orang seramai tu. Susah weh. So, ape2 hal pun, kita harus ucap tahniah buat Harimau Malaya!

2 orang bagi komen:

Sedey.. =((
Tapi saya masih lagi setia menyokong Harimau Malaya!! AaauuuMMmm~!!!

Faz.M said...

tau xpe...pe2 hal pun kena jgk support dorg..dorg dah cuba..juz takde rezki saja...