Kau tetap di hatiku la Cik Yuna..

7:15 AM Faz.M 2 Comments

Assalamualaikum...
Semalam bukak la blog hiburan jumpa pasal Yuna cover lagu Nirvana dan dapat liputan blog hiburan omputeh di LA sana. Serius cakap, aku tak pernah dengar dan tau pun pasal lagu tu. Time menaip ni pun aku still tak ingat tajuk dia. Sat lagi aku letak la ye..

Sekali aku dengar, mangai...sedap gila siot dia nyanyi. Memang tak sama dengan the real version la. Menusuk di qolbu tuh!haha. Aish, aku kalau bab-bab lagu si Yuna ni nyanyi memang start nak feeling-feeling la. Sedap kot. Nak dengar tak? still tak tau tajuk nih..hehe Moh kita dengar ye... :)


Ok, sekarang dah tau tajuk. Tajuk lagu Come As You Are by Nirvana covered by YUNA!!!

2 orang bagi komen:

PCL said...

Yuna mempunyai suara yg unik..sy suka. Tahniah buat beliau sbb dah dikenali di luar negara..

Faz.M said...

memang pun...takkan ade siapa yg boleh tiru suara dia..she's the best... :)