Salam Ahad... :p

8:37 PM Faz.M 1 Comments


Assalamualaikum...
Hai!!! Ait??Apesal aku excited ni???Hehe. Ok, rushing. Kena update cepat2 supaya blog aku ni tak nampak sunyi sepi. Nak update asyik bertangguh. Tenet dekat rumah ibarat kura-kura takkan sampai garisan penamat. Tak larat nak tunggu. Sedih! :p

Hari ni happy sebab jalan2 dengan family celebrate birthday adik bongsu kami yang ke 18. Wah, dah berjaya ke umur 18 thun makanya boleh la buat akaun maybank tanpa pengesahan dari mak. Huhu. Sian kau dik. Tapi, sekarang dah tak kesian lagi sebab kamu semakin dewasa. Moga kamu menjadi insan yang lebih matang dalam setiap segi, berjaya dalam hidup, di limpahi rezeki melimpah ruah and the most important thing is be a good muslimah... :)

Done for that! Happy kedua sebab. Alhamdulillah, finally ada orang sudi bought my skirt. Happpy!!! Thanks a lot to the customer. Walaupun dia tak baca blog ni. Hehe. Syukur ke hadrat Allah juga sebab akhirnya usaha aku membuahkan hasil. Tak kisah la satu je pun. Tapi, ia dah naikkan semangat aku untuk terus give the best after this. Insyaallah. 

OK, kena cepat ni. Esok2 ada masa update lagi. Thanks kepada semua penjengah yang datang berkunjung blog aku supaya ia tak mati. Sebab happy aku nak jugak berterima kasih pada korang semua. THANKS!! TATA... :D

1 orang bagi komen:

meyaemyliya said...

sedih sebab tak dpt join :(
org penting ni.. tak penah2 :'(