Ruang Sepi...

10:14 PM Faz.M 0 Comments


IBM dah seminggu terduduk elok di atas printer
Tanda lama tak di On
Kisah menarik juga tidak lagi menghiasi ruang ini
Menyebabkan ia terus sepi
Sibuk?
Boleh juga di katakan Ya
Tak punya masa untuk menggodeh isi kandung IBM ini
Sementelaah kabel TM jadi mangsa curi
Langsung terputus talian internet
Bosan?
Tak juga..
Hidup aku biasa-biasa saja
Masa dipenuhi pelbagai aktiviti
Masa lengang di isi bersama family
Tapi, aku memang sibuk
Sibuk aku adalah rezeki
Segala puji bagi Allah
Yang memberi tanpa jemu
Aku terima dengan rasa syukur tak terucap

Ruang ini terus sepi
Tanpa perkongsian cerita sendiri
Hanya luahan hati terus pada ketukan papan kekunci
Penjengah datang dan pergi
Mungkin tak jumpa apa di cari
Di ruangan yang makin kurang isi
Harap mereka mengerti
Tiada apa yang dapat aku beri
Tapi aku tak berhenti
Untuk menulis di ruang ini....

0 orang bagi komen: