Salam Aidilfitri

8:34 PM Faz.M 0 Comments


Assalamualaikum....
Sangat over tak update blog dan wish hari raya. Huhu. Bajet busy tak bertepi la ni. Heheh. Berapa hari sebelum raya memang la sibuk. Mau taknye lepas siap aje jahit baju customer, pulun jahit baju family pulak. Sudahnya baju saya jahit sebelum balik ke kampung. Terpaksa gerak pukul 12.30 malam sebab baju saya tak siap lagi. Ish-ish. Dasyat. First time la pun jadi macam ni. Next time adik saya pesan buat la baju sendiri dulu ye..

Di sebabkan baru la ada masa nak update blog,di kesempatan ni saya nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada semua penjengah dan pembaca blog saya ni. Maaf jika ada entri-entri yang pernah buat anda terasa hati atau terguris hati. Memang tak terlintas di hati saya untuk tujukan kepada sesiapa melainkan ianya hanyalah satu perkongsian sahaja. Maaf ye kawan-kawan semua. :)

Terima kasih pada siapa yang still visit and read my blog. Saya tahu blog saya dah tak berapa nak menarik kebelakangan ni. Huhu. But, insyaallah selagi ada masa dan minat saya tetap akan menulis walaupun tanpa pembaca sebab saya bermula menulis pun tanpa pembaca. Saya menulis kerana minat... :)

Saya akan kongsikan sebahagian hasil kerja saya semasa bulan Ramadan yang lepas dalam entri berikutnya.
Thanks sudi jengah... :)


0 orang bagi komen: