Tempahan 2013 dibuka! :D

10:56 PM Faz.M 7 Comments


Assalamualaikum...
Sepatutnya entri di buat sejurus selepas masuknye tahun baru. Ewah, macam bahasa berita. Huhu. Ok, berita baik utk semua orang yang berminat nak tempah baju dengan saya. Tempahan dah di buka kembali. Yeay! Hehe. 

Pada siapa yang nak menempah boleh terus pergi Facebook saya macam biasa. Search for Fazreen Misbae ye kawan-kawan. :) If nak mesej saja pun boleh. Nak add as a friend lagi bagus. So, bila dah buka tempahan ni haruslah promote kan? Tengok gambar dulu ye. Ikut la design macam mana yang awak-awak semua nak. Selagi saya mampu, saya akan cuba buat untuk penuhi kehendak pelanggan yang saya sayang ni. Terima kasih semua.

 
Hot design! Kurung peplum with border lace. PM saya untuk tahu tentang harga dan untuk buat tempahan ye.. :)



 Ni keje2 beading yang saya buat. Boleh PM saya juga if berminat untuk tempah ye. :)





Kurung moden kain lipat batik + border lace


Ini some of design untuk tempahan wedding dan bertunang. Untuk bulan 1 sampai 5 ni minta maaf dah tak dapat nak terima tempahan unless design yang simple dan senang untuk di buat. So, apa-apa hal contact saya ye.. :)

Ni latest tempahan yang baru aje siap. My first kurung peplum box pleats inspired by Button My Buttons. Customer's request la ni. So, siapa nak tempah design sama macam ni boleh contact saya ye sebab design ni ambil masa sikit nak di buat. Paling kurang 3, 4 hari baru boleh siap. 

Ok, itu saja untuk kali ni. More info, please, please contact me through FB ye. Klik widget Facebook dekat sidebar belah kanan atas sekali tu. Ok, TQ!


7 orang bagi komen:

hasyimahshe said...

cantik!

Faz.M said...

Alhamdulillah..tima kasih... :)

hazanis said...

cantik betul.:)

Faz.M said...

Alhamdulillah, terima kasih.. :)

Anonymous said...

I nk order macam mana eh?

Anonymous said...

I nk order macam mana eh?

Faz.M said...

sesiapa yang nak buat order sila ke faceboook saya..klik badge or search for Fazreen Misbae..blh PM saja or Add me as your friend..TQ :)