My name card

11:52 PM Faz.M 0 Comments

Assalamualaikum...
Betapa teruknya diri ni sebab rasa berabad tak meng'update' blog. Huhu. Kalah Hanis Zalikha yang dah jadi retis tu uolls. Dia pun menyempat je update.

Jom mula cerita. Ritu terperasan sorang blogger ni dok promote dia buat name card. Di sebabkan sahabat saya suggest buat la name card sebab nanti boleh letak dekat dalam goodie bag wedding her sis. So, selepas fikir beberapa minit dan tertarik dengan tawaran dari this blogger saya pun bertanya.

Discuss dengan dia pun sekejap je sebab untuk design 100% saya bagi dia curah idea. Paling penting ada logo Zafrien's Closet tu pun dah cukup dah. Tak sampau setengah jam saya terus proceed with the idea. Pada saya takyah pening2 n susahkan orang. Yang penting information dalam name card tu cukup. Wah gitu kan.

Blogger yang saya dok sebut dari tadi tu adalah Hafizi. Dia rajin buat tutorial doodle n bagi doodle free je dekat sape2 yang berminat. A very talented guy actually. Pada siapa yang berminat nak buat boleh search his blog, fizgraphic.com.

Saya buat pakej yang paling murah RM45 untuk 200 keping. Itu pun dah kira banyak dah tu. Tapi, dah tu yang paling minimum. Makanya, ku order jua. Huhu. Ada jugak pakej lain. Boleh la cekidaut dekat blog Fizi nanti ye.

So, ni la simple name card saya. Semua customer yang buat baju dengan saya insyaallah akan dapat kad ni. If saya terlupa saya mintak maaf la ye.

Orite, have a great weekend.. :)

0 orang bagi komen: