Done. Alhamdulillah

1:11 AM Faz.M 0 Comments

Assalamualaikum...
Inilah blog tempat daku membebel. Huhu. Tapi, memang tak berapa nak pasti ada lagi ke yang sudi datang menjengah dan membaca. Update pun sekali sekala.
First thing first. Syukur alhamdulillah selesai sudah order or lebih tepat big project saya untuk bulan Mei. Teramatlah lega setelah selesai semuanya walaupun ada problem here and there. But, I believe that I've tried my best. Bila selesai saja keje untuk hari ni, pandai pulak badan ni bagi sign macam2. Feel sorry to my body yang penat bekerja selama sebulan ni. Syukur sangat sebab sepanjang siapkan kerja Allah bagi saya kesihatan yang baik. Alhamdulilah.
But, of cause keje saya tak benti setakat tu saja. Selagi ada rezeki yang Allah beri dan amanah dari orang saya akan cuba laksanakan on time. Wah. Minggu ni memang balun tidur pukul 2 la madahnya. Kalau tak, tak siap la keje saya.
Esok, which means hari isnin bermula la minggu baru dan schedule baru. Start buat order bulan 6 pulak. Syukur sebab masih ada kerja yang dapat saya buat. Maklum kerja sendiri. If ada order, ada la keje saya. Bika keje sendiri ni sebenarnya banyak benda nak kena handle. Saya la bos, saya la pekerjanya, saya la HR dan saya la accountantnya. Hehe. Gitu la. Memang bukan mudah. But, kena banyak2 doa moga Allah permudah semua perkara. In shaa allah.
Ok la, cukup la membebel setakat ni. Nak letak gambo sikit. Hehe. Thanks sudi jengah. ;)

0 orang bagi komen: