Just update

12:12 AM Faz.M 0 Comments

Assalamualaikum...
Haila..entah berapa kali dah tinggalkan blog sepi begini. Sekarang tak macam dulu. Rajin update siap promote entri lagi. Rasanya kalau sekarang menulis pun diri sendiri jela tukang baca. Hehe.

Tapi, takpe. Demi untuk tidak mahu menghapuskan minat untuk terus menulis begitu saja. Makanya, haruslah kan tulis apa yang saya nak tulis.

Ok, diam tak diam dah masuk bulan disember. How time flying so fast. Rasa macam baru semalam masuk 2013. Tup tup nak ke 2014. Walaupum hakikatnya kita sudah pun menyambut tahun baru Islam iaitu tahun Hijrah yang ke 1435.

Planning for next year?

Macam2 ada dalam kepala otak ni ha. Hope, dipermudahkan Allah. Itu saja harapan saya sebab sebagai manusia biasa sudah tentu kita mengharapkan sesuatu yang baik berlaku dalam hidup kita pada masa akan datang. But, then mesti akan ada ujian dari Allah buat kita. Again, kita hanya merancang. But, Allah is the greatest planner.

In shaa allah, tahun 2014 saya akan try market untuk ready to wear collection by ZC. Sikit2 dulu sebab saya faham sekarang banyak sangat saingannya. Saya ambil keputusan ni pun bersebab walaupun sebelum ni macam gerun nak ada clothing line sendiri.

Pada siapa yang menjengah doakan yang terbaik untuk saya ye. :)

0 orang bagi komen: