The day Me turn to 26

9:51 AM Faz.M 0 Comments

Assalamualaikum..
Bismillahirahmanirahim..
Alhmdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah..
Syukur pada Allah because today is my day turn into 26. Hanya rasa syukur yang dapat saya eksperasikan sebab dengan izin Allah saya masih lagi dapat meneruskan hari2 baru pada umur 26 tahun. :)
Ini adalah perasaan yang saya selalu rasa sebelum tibanya hari lahir saya. Takut & bimbang instead of excited n happy. Sebab saya asyik terfikir sampai ke aku nak sambut hari lahir ni atau tahun lepas adalah tahun yang terakhir. Tambahnya umur bermakna kita semakin dekat dengan hari mati kita.
So, ia adalah satu peringatan dari Allah supaya saya tak terlalu leka dan seronok kerana tanggujawab saya sebagai hambaNya harus diperbaiki lagi dari hari ke sehari.
Alhamdulillah juga sebab Allah kurniakan saya sebuah keluarga yang sangat menyayangi saya. Yang menjaga saya dengan baik. Mak dan papa. Maaf sebab anakmu ini masih lagi bergantung harap pada mak pa walaupun dah masuk 26 tahun.
Setiap tahun pasti ada saja surprise yang istimewa dari keluarga saya. Alhamdulillah, apa lagi yang saya mahukan? Saya terlalu bersyukur kerana dikelilingi mereka yang baik2 disisi saya.
It is the sweetest thing ever in my entire life. Bayangkan my sis susah payah kemas n hias tempat keje saya. Memang buat saya touching sungguh. Maklum la saya ni memang sensitif orangnya. Takde nak sembunyi2. Hehe.
Again to all my sayang. I love u so much. Saranghe. Uhibukifillah. And of cause pada semua yang wish my birthday. Thanks a lot for the du'a. May Allah bless each one of u. Ameen. :)

0 orang bagi komen: