1436 Hijrah

7:30 AM Faz.M 0 Comments

Assalamualaikum...
Late entry for maal hijrah 1436H. Alhamdulillah, another year has come dan Allah masih lagi beri peluang untuk bernafas, meneruskan hidup dan menambah amal ibadah dan kebajikan untuk di bawa ke akhirat kelak.

Semoga tahun ni akan membawa lebih makna kepada kehidupan saya. Apa yang lepas tinggal kenangan. Apa yang ada harus terus dibawa ke hadapan.

I just wanna feel blessed for each ni'mat that Allah give to me. Terlalu banyak dan tak terhitung. Thank u Allah for everything.

Tahun baru kalau boleh mahu terus pandang ke hadapan dan terus bersemangat untuk meneruskan kelangsungan hidup. Memang bukan mudah. Namun, rezeki Allah itu maha luas. Tak boleh dihitung dengan nilai wang semata. Hatta berzikir dan menyebut nama Allah itu pun sudah dikira rezeki yang tak terhingga. Alhamdulillah.

Every year is a new spirit for me to do something good for my life. No give ul and keep trying. If you fall that is the key of successfull. Ada orang yang terus berjaya. Tapi, mudah tersungkur kembali. 1435h is a tough year for me. Tapi, bersyukur juga dapat merasa jerih payah sebagai seorang hamba Allah agar terus mengingatiNya tanpa henti.

May this year will bring a lot of happiness in our life and become bright and successfull year. Forget all the sadness memory and live your life with positive minded and surrounding.

0 orang bagi komen: