Random thought #8

10:13 AM Faz.M 0 Comments

Aku bukanlah orang yang sangat penyabar sebab kadang2 bila sampai satu saat lava gunung berapi dah tak tahan nak keluar akan meletup jugak. Dan itu adalah aku. Aku bukan senang nak marah. Aku akan jadi marah bila ada orang mula provok aku. Saja try test sindiran tajam. Ha, itu memang tak boleh. Kalau dengan orang luar takde la aku nak balas balik. Situasi biasa terjadi bila dalan famli sendiri. Aku rasa, terasa dengan famli sendiri tu perkara biasa. Kejap je pun. Kang ok la. Kalau dengan orang luar tu bahaya. Boleh putus silaturrahim.

So, kalau terasa, simpan je dalam hati. Aku tak suka dengan perkataan sentap. Sebab bila sebut "sentap" lagi mudah aku naik angin. Tapi, orang sekarang suka sangat guna perkataan tu. walhal dulu2 boleh je sebut terasa. Kan molek sikit nak dengar tu. Ini sebut sentap lagi nak kasi lava tu meletup untuk kali kedua gamaknya.

P/s: Aku tak suka kena 'sindir' atas sebab yang nonsense. Sekian.

0 orang bagi komen: