Sewing Studio (Studio Jahit)

10:36 AM Faz.M 0 Comments

Assalamualaikum...
Title kemain la kan. Ajet2 studio la konon padahal bilik kecik aje. Ni semua sebab terpengaruh dengan gambar2 sewing studio omputeh punya pasal. Kemain cantik design dia. Nak dapat exactly the same macam dorang memang tak mampu la kot. So, kita buat apa yang mampu jelakan.
Inshaallah, kalau takde pape halangan kerja2 renovation akan dibuat awal bulan 9. Time tu memang tengah free takde urgent order. Siapa yang buat?Sorang diri dan akan minta tolong my papa la of coz untuk kerja2 menukang.

Oleh sebab bilik jahit saya share dengan bilik wardrobe(ajet lagi ) ruang sangatlah terhad untuk tambah perabot atau apa2 rak. Penyelesaiannya is akan keluarkan 1 almari untuk bagi ruang yang lebih selesa. Besides, the idea will replace with wall rack. Ha..gitu. Later, I will share the layout.
Kunun2 plan nak ngecat bagai. Tapi, benda yang paling memeningkan nanti is bilik tu terlalu banyak barang. So, nk kena manage all the stuff baru boleh mengecat. Anggaran kerja2 mungkin ambil masa seminggu. Takkan boleh settle dalam masa sehari punya la. Jom kita cekidaut omputeh punya studio yang saya akan ambil sedikit idea mereka. 


wall rack untuk jimat ruang lantai


thread holder ni kita diy jela..nak beli mahal sangat

lagi 1 contoh wall rack

kedudukan mesin nanti akan di ubah ke tingkap..biar ada pencahayaan kat situ nanti

simple but nice kan? tapi, kita idok la nak ber' chandelier' bagai

Ok..itu saja..semoga segala perancangan akan di permudahkan..Amin...

0 orang bagi komen: