Adik

3:00 PM Faz.M 0 Comments

Bismillahirahmanirahim...

Adik..
Pada sesiapa yang takdirnya sebagai anak bongsu tentu tak dapat rasa sama seperti apa yang saya rasa. Alhamdulillah..syukur sebab saya punya 2 orang adik yang bukan sekadar famli tapi rakan baik sahabat sejati tempat meluah bermacam rasa. Syukur.

Anak ke 3 dari 5 beradik perempuan. Berada di tengah2 membuatkan saya ini banyak beza dari mereka. But, I'm so happy for who I am now. Tiada manusia yang sempurna. Terima saja diri anda seadanya. :)

Perbezaan umur yang agak jauh dari 2 orang kakak membuatkan saya lebih rapat dengan adik2. For me each one of them are special. Jarak dengan the eldest is 7 years. Jarak dengan yang 2nd is 5 years. Masa sekolah menengah banyak share dengan kawan2. Habis study adik2 la kawan baik saya. Sampaikan tak tahu dah what is the meaning of friendship.

Syukur again sebab lahir dalam 5 adik beradik perempuan. Buatkan saya lebih selesa share segala cerita dengan famli sendiri rather then orang lain. But, most of time nak cakap pape mesti dengan adik2. Plus dorang pun dah 20an. So, tak susah untuk saya share macam2 cerita.

Kakak2 saya pernah cakap yang saya terlalu manjakan adik2. Apa dorang nak ikutkan aje. Kadang2 request nak makan itu ini suruh kakak dia ni buatkan. So, saya buatkan. Lagipun kalau kita bahagiakan orang lain especially our own family kita dapat pahalakan? 
For now..adik2 adalah my very bestfriend. Maceh adik2 ku sayang...



0 orang bagi komen: