Karya di teruskan

2:27 PM Faz.M 0 Comments



Assalamualaikum...
Setelah sekian lama tak buat sambungan Antara Kau dan Aku, baru pagi ni ada masa nak perah otak dan cari idea membuat sambungannya.

Jalan cerita tu dah ada. Tinggal nak elaborate ayat kasi cantik dan menarik kau memang da bomb! Eh, bukan2. Hehe. Barulah dapat siapkan untuk part2 yang baru. Kadang nak buat. Tapi, ada aje benda lain yang di godeh di ruang tenet. Aih, mana nak habis macam tu kan?

Pada yang baru jengah dan ikuti blog aku maybe macam pelik tengok entri tu. Ia sebahagian dari hasil tulisan aku. Masih biasa dan tak dapat la nak jadi novelis. Setakat berangan tu aku mampu la. Yang penting aku nak kongsi dengan korang semua.

Hope, korang sudi la baca dan ikuti sampai habis mini novel aku ni ye.. :)

0 orang bagi komen: