Mad about Barbie!

11:05 PM Faz.M 0 Comments

As-salam...
No new post for about 1 year and here I am again! 

Don't know where to share my interest and excitement lately coz I'm afraid people will think that I'm weird. Haha.

Yelah. Dah 30an tetiber nak main doll. So, here is the story! Aku tetiber 'giler' nak collect barbie balik. Penah ada 4 ketoi tapi aku buang sbb Islam tak galakan ada doll dlm rumah. Gitu sebabnya. 

Ya , i know. Memang tak blh pun kan unless ko ada anak kecik. Mana dtg nye anak kecik tu oi. So, within a month aku start collect barbie blk. And now total barbie yg aku ada is about 8 dolls!

Another 2 is sindy doll and china doll mari. Haha. Later i will share about the china doll. At 1st, beli sebab nak ada 1 je. 1 pun jadi la. Eh tiber mcm2 pulak kehendaknye. Nak yg muke lain sikit. Nak yg articulate. Nak yg curvy. Nak yg vintage. Eh mcm2 la ko kan. Haha.

But, seriously i'm really happy. Walaupun beli preloved and bundle saja. But, its ok. At least, aku dpt ape yg aku nak. Later bila dah ada bajet lebih. I will buy a new one in the box ok!

So, i will share my happy moment here and my doll collection here. So, lets start with my 1st barbie i bought in shopee live.

1998 barbie. Beli sebab baju dia cantik. She got sticky hair and i don't know how to fix it. Byk kali dah basuh still camtu jgk. Gonna search some tips about it later.

1st post about my excitement end here. Hope i will get more chance to write in my blog. Se ya! 🥰

0 orang bagi komen: